kämpar för min egen skull

innan och under sommaren
 
 
efter sommaren
 
en otrolig förändring. inte bara på utseendet utan på mitt sätt att vara också. har mognat otroligt mycket
under ett halvår. satsar på saker som är viktiga för mig. tar tag i mitt liv på ett helt annat sätt.
absolut, det är otroligt jobbigt och jag går ner i depression hela tiden. men jag försöker fortfarande.
och för mig är det viktigt att visa att man tror på sig själv och gör det bästa man kan.
livet är inte lätt, och det kommer det aldrig bli. men du kan göra ditt liv till något bättre om du vill det.
 

Kommentarer
Postat av: Camilla Pohjolainen

Fint sagt!

2013-01-10 @ 11:43:42
URL: http://ljuvligaste.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0