saknar min älskling.

Jag är verkligen sämst, bloggade inget igår för jag glömde det på morgonen och mobilen dog under dagen.
Åkte iallafall till täbycentrum igår med Nathalie och Annabell, sen möte vi Antonio, Alexandro & Erik.
Vid 6-7 drog vi tjejer och Alexandro och solade i Vaxholm. träffade Steffie som jag inte träffat på evigheter.
Sov också hos min älskling. Riktigt mysigt. är förälskad i hans säng! Mamma kom och hämtade mig där
för några timmar sen och nu har jag precis städat klart mitt rum. behövdes verkligen.
När tre grisar har varit i det här rummet hela lovet. Aldrig igen kan jag säga på en gång.
Ska gå ner och ta något och äta tror jag, och vänta på att älskling kommer hit. Skola imorgon yippi eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Svea Westerlund

sv: tack så mycket!
härligt, jo det är ganska bra med mig :)
Vad har du hittat på för skoj idag då?

2013-01-07 @ 20:31:07
URL: http://maviedesvea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0